Wersja 1.0
Obowiązuje od 11 kwietnia 2022 r.
Equinix Services, Inc. („Firma”) przyjęła następującą ogólną politykę dotyczącą naruszeń praw autorskich zgodnie z ustawą Digital Millennium Copyright Act. Adres wyznaczonego przedstawiciela do przyjmowania powiadomień o domniemanym naruszeniu („Wyznaczony Przedstawiciel”):
Wyznaczony Przedstawiciel,
Equinix Services, Inc.,1 Lagoon Dr, Redwood City, CA 94065
Procedura
Procedura zgłaszania naruszeń praw autorskich:
Jeśli uważasz, że materiały lub treści znajdujące się na stronach internetowych lub w usługach Firmy bądź dostępne za ich pośrednictwem naruszają prawa autorskie, wyślij zawiadomienie o naruszeniu praw autorskich zawierające następujące informacje do Wyznaczonego Przedstawiciela, zgodnie z wymogami sekcji 512 (c)(3)(A). Poniższe postanowienia wynikają bezpośrednio z przepisów prawa:
- Fizyczny lub elektroniczny podpis osoby upoważnionej do podejmowania działań w imieniu właściciela wyłącznego prawa, które zostało domniemanie naruszone
- Wskazanie utworu chronionego prawem autorskim, w odniesieniu do którego istnieje domniemanie naruszenia lub, jeśli pojedyncze powiadomienie obejmuje wiele utworów chronionych prawem autorskim w jednej lokalizacji Klienta, reprezentatywna lista takich utworów w tej lokalizacji
- Identyfikacja materiału, w przypadku którego zachodzi podejrzenie, że narusza prawo lub jest przedmiotem działań naruszających prawo oraz który ma zostać usunięty lub do którego dostęp ma zostać zablokowany, a także informacje umożliwiające dostawcy usług zlokalizowanie takiego materiału
- Informacje pozwalające dostawcy usług na skontaktowanie się ze stroną wnoszącą skargę, takie jak adres, numer telefonu i, jeśli jest dostępny, adres poczty elektronicznej, pod którym można skontaktować się ze stroną wnoszącą skargę
- Oświadczenie, że strona składająca skargę jest w dobrej wierze przekonana, że wykorzystanie materiału w sposób, którego dotyczy skarga, nie jest dozwolone przez właściciela praw autorskich, jego przedstawiciela lub przepisy prawa
- Oświadczenie, że informacje zawarte w powiadomieniu są zgodne z prawdą oraz pod rygorem odpowiedzialności za składanie fałszywych zeznań, że strona wnosząca skargę jest upoważniona do działania w imieniu właściciela wyłącznego prawa, w odniesieniu do którego występuje domniemanie naruszenia
- Powiadomienie o naruszeniu praw autorskich należy przesłać do Wyznaczonego Przedstawiciela pocztą poleconą (nie możemy przyjmować zgłoszeń przesyłanych pocztą elektroniczną):
Designated Agent,
Equinix Services, Inc.,1 Lagoon Dr, Redwood City, CA 94065
Procedura składania powiadomienia zwrotnego
Jeśli jesteś Klientem Firmy i materiały umieszczone przez Ciebie w Internecie zostały usunięte na podstawie skargi dotyczącej naruszenia praw autorskich
i uważasz, że w rzeczywistości nie doszło do naruszenia, możesz przesłać powiadomienie zwrotne. Należy przesłać zawiadomienie o naruszeniu praw autorskich zawierające następujące informacje, zgodnie z wymogami sekcji 512 (g)(3), do Wyznaczonego Przedstawiciela wskazanego powyżej. Poniższe postanowienia wynikają bezpośrednio z przepisów prawa:
- Fizyczny lub elektroniczny podpis Klienta
- Wskazanie materiału, który został usunięty lub do którego dostęp został uniemożliwiony, oraz miejsca, w którym materiał był wyświetlany przed jego usunięciem lub uniemożliwieniem dostępu
- Oświadczenie pod rygorem odpowiedzialności za składanie fałszywych zeznań, że Klient jest w dobrej wierze przekonany, że materiał został usunięty lub zablokowany w wyniku pomyłki lub błędnej identyfikacji materiału, który ma zostać usunięty lub zablokowany
- Imię i nazwisko, adres i numer telefonu Klienta oraz oświadczenie, że Klient wyraża zgodę na poddanie się jurysdykcji Federalnego Sądu Okręgowego dla okręgu sądowego, w którym znajduje się adres, lub jeśli adres Klienta znajduje się poza terytorium Stanów Zjednoczonych, dowolnego okręgu sądowego, w którym może znajdować się siedziba dostawcy usług, oraz że Klient przyjmie doręczenie pozwu od osoby, która dostarczyła powiadomienie zgodnie z podsekcją (c)(1)(C) bądź przedstawiciela takiej osoby
Firma nie jest zobowiązana do odpowiadania na powiadomienia zwrotne, które nie spełniają wymogów określonych w sekcji 512 (g)(3).
Wyznaczony Przedstawiciel Firmy przekaże powiadomienie zwrotne Klienta osobie, która złożyła skargę dotyczącą naruszenia praw autorskich na podstawie ustawy DMCA, informując ją, że usunięty materiał zostanie zastąpiony w ciągu 10–14 dni roboczych od otrzymania powiadomienia. Zgodnie z postanowieniami zawartymi w sekcji 512 po dostarczeniu powiadomienia Firma jest upoważniona do przywrócenia usuniętego materiału i zaprzestania blokowania dostępu 10–14 dni od otrzymania powiadomienia zwrotnego, o ile Firma nie otrzyma powiadomienia, że osoba, której pierwotnie dotyczy sprawa, występuje z nakazem sądowym przeciwko Klientowi.
Nakaz sądowy
Posiadanie nakazu sądowego
Jeśli Firma otrzyma powiadomienie i odpowiednią dokumentację towarzyszącą od właściciela praw autorskich wskazujące, że jest on w posiadaniu nakazu sądowego, który zabrania Spółce udostępniania materiałów naruszających prawa autorskie, klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany, a Firma zastosuje się do wszystkich wymogów określonych w nakazie sądowym.
Sprawcy wielokrotnych naruszeń
Polityka firmy
Zgodnie z polityką Firmy umowy z Klientami uznanymi za sprawców wielokrotnych naruszeń warunków DMCA będą rozwiązywane.