Materiał poglądowy

Przekształć bankowe rozwiązania IT i weź udział w cyfrowej rewolucji

Dziękujemy za zainteresowanie. {{ResourceType}} jest teraz [[gotowy do pobrania]]

Utrzymanie status quo nie jest już możliwe, jeśli banki mają zachować konkurencyjność. Banki potrzebują elastycznej i dynamicznej infrastruktury IT, aby szybko wprowadzać innowacje, zachować odporność i bezpieczeństwo oraz dostarczać nowe rozwiązania cyfrowe dla klientów. Pierwszy z dwóch e-booków przedstawia przekonujące argumenty za zmianą na rozwiązania cyfrowe i kluczową rolę, jaką w tym procesie odgrywają połączenie wzajemne.

Najważniejsze wydarzenia

  • Odkryj kluczową rolę możliwości cyfrowych
  • Infrastruktura sprzyjająca transformacji dla banku z usługami cyfrowymi
  • Poznaj ograniczenia starszych rozwiązań IT, które hamują transformację cyfrową
  • Dowiedz się, jakie korzyści oferują połączenia wzajemne jako kluczowy motor napędowy transformacji
Połączenia wzajemne pozwalają na przejście do bardziej dynamicznej, rozproszonej architektury IT. Integruje ludzi, chmury i dane, ułatwiając bezpieczne zapewnianie wysokiej jakości cyfrowych doświadczeń klientom na całym świecie. Połączenia wzajemne pozwalają bankom osiągnąć odporność i dokonać transformacji cyfrowej, której potrzebują, aby odnieść sukces.
e-book Equinix, styczeń 2021

Zamów plik do pobrania:

* Oznacza wymagane pole

Zaznaczając to pole, wyrażasz zgodę na otrzymywanie dalszych informacji o naszych produktach i usługach.

Zaznaczając to pole, wyrażasz zgodę na otrzymywanie dalszych informacji o naszych produktach i usługach.<br><br>Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą, aby potwierdzić zgodę na otrzymywanie marketingu bezpośredniego.

Klikając przycisk Prześlij, wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji od Equinix w związku z naszymi produktami i usługami.

Poprzez kliknięcie przycisku Prześlij wyraża Pani/Pani zgodę na otrzymywanie od firmy Equinix komunikatów pozostających w związku z oferowanymi przez nią produktami i usługami.<br>[wymagane] Zgoda na gromadzenie i wykorzystywanie danych osobowych<br>- Cel gromadzenia i wykorzystywania danych osobowych: świadczenie usługi oprowadzania po centrum danych IBX<br>- Elementy gromadzonych danych osobowych: firmowy adres e-mail, imię, nazwisko, stanowisko, nazwa firmy, kraj, stanowisko, branża<br>- Okres przechowywania i wykorzystywania danych osobowych: 3 lata po zakończeniu świadczenia usługi (dane zostają niezwłocznie zniszczone po wycofaniu zgody przez klienta)<br>Przysługuje Pani/Panu prawo do odmowy wyrażenia zgody – w takim przypadku świadczenie usług określonych w powyższym celu, dla którego dane są wykorzystywane, nie będzie możliwe.<br>[opcjonalne] Zgoda na gromadzenie i wykorzystywanie danych osobowych<br>- Cel gromadzenia i wykorzystywania danych osobowych: telefoniczne zasięgnięcie opinii na temat usługi oprowadzania po centrum danych IBX<br>- Elementy danych osobowych, które mają być gromadzone: numer telefonu<br>- Okres przechowywania i wykorzystywania danych osobowych: 3 lata po zakończeniu korzystania z usługi przez użytkownika. (Dane zostają niezwłocznie zniszczone po wycofaniu zgody przez klienta)<br>Jeśli nie chce Pan/Pani, by numery telefonów były rejestrowane, prosimy o niezaznaczanie pola wyboru.<br>Firma Equinix gromadzi i wykorzystuje Pani/Pana dane osobowe w sposób opisany powyżej.<br>Dokładamy wszelkich starań, aby chronić Pani/Pana dane osobowe i przestrzegać rozporządzeń prawnych związanych z ich ochroną. Potwierdza Pani/Pan zapoznanie się z <a href='https://www.equinix.com/about/legal/privacy'>Globalną Polityką Prywatności</a> firmy Equinix oraz <a href='https://www.equinix.kr/about/legal/privacy/korea'>Polityką Prywatności Korei</a> i wyraża Pani/Pan zgodę na ich przestrzeganie.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.